Postlarimda da dile getirmiştim oglum 26 aylık yaşıtlarına gore konusma olarak geriden geliyor demiştim ve bende psikologa goturmeye karar verdim suan esimle bosanma asamasindayiz belkide bu konuşmama nedeni bizim surekli gözünün onunde yasadigumiz kavgalara şahit olmasıdır.Ve ne zaman kizacagimi bilse hemen kulaklarini kapatıyor.
Asıl soruma gelmek istiyorum çocuğunu bu yönden dolayi psikologa götüren var mi gidince ne yapıyorlar acaba bilgisi olan var mi?