Oynakbalina Doğum yapalı 3.5 ay oldu özellikle son 1 aydir feci şekilde saçlarım dökülüyor. Duşta ayri kuruturken ayrı tararken ayrı avuc avuc dökülüyor resmen internetten baktım normal ilk 6 ay falan demisler basina gelen var mi geçici bir durum mu ?
Zumra_Fatma Oynakbalina valal ben dokulmemesini bekliyemedim urban carenin gri mor spreyini kullandim durdu sacda cikardi uzadi da cok memnunum hem cok bereketli bi urun tavsiye ederim
Azram3523 Oynakbalina benim 2.5 aylık bugün farkettim inanılmaz saçım dökülüyor yeni basladı eskiden hiç dökülmezdi bile kel kalıcam sandım🥲🥲
Oynakbalina Tosbaninannesi ne kadar daha devam eder ki acaba bu gidisle 1 aya kel kalacam çünkü hsksbs
Oynakbalina Azram3523 benimde o civarlarda başladı avuç avuç dökülüyor resmen ya ne diyelim allah baska sorun vermesin normal demek ki
Zumra_Fatma Oynakbalina ben fotograf yuklemeyi beceremiuorum valla trendyolda duanda 113 tl urban care sac dokulme karsiti sprey yazarsaniz cikar
Seyma2534 Oynakbalina benimde çok feci dökülüyo durduramıyorum saçlarımın araları açıldı böyle devam ederse kel kalıcam çözüm bulan banada söylesin
Oynakbalina Seyma2534 ya benimde öyle alın kısımlarım açıldı özellikle ilk defa bu kadar dökülüyor saçlarım gerçekten biraz daha devam etsin kafamda sac kalmicak. Urbanın spreyini aldım eğer işe yararsa size haber vericem mutlaka
Eylemeylem2323 Oynakbalina doğumdan sonra 6 ay daha d vitamini magnezyum demir ilaçlarını kullanmanız gerekir ilk doğumumda bebek doğdu ilaçlarımı çöpe attım saçım o kadar dökülüyordu ki kel kalmaktan korkuyordum ama şimdi ilaçlara devam ediyorum tek tük dökülüyor
Oynakbalina Eylemeylem2323 ben de kabizlik yapiyo diye ferrum’u kullanmiyodum ama doktorum başka bi ilac yazmadı magnezyum vs. Eger oyleyse kullaniyim bilmiyodum teşekkür ederim