@Sinifcianne canım öncelikle geçmiş olsun rabbim şifa versin kuzuna🙏🏻 Benim de yeni doğum yaptığım sıralar göğüs ucum çok acıyordu lansinoh krem sürüyordum ama göğüs ucu iç çamaşırına değdiği için yapışıyordu ve pek faydası olmuyordu.Göğüs kalkanı aldım ve krem sürdükten sonra onu takıyordum inan çok faydasını gördüm iyileşmesi hızlandı.Göğüs kalkanı almanı öneririm tekrar geçmiş olsun.