Merhaba anneler😍 oğlum bir hafta sonra yaşına girecek. Doğduğunda sarılık olmaması için doktor mama başlatmıştı ve sonra bırakmadık meme + mama devam ediyorduk. Dokuzuncu aya geldiğimizde bırakmak istediğimizi hemşireye söylediğimizde yaşını bekleyin demişti. Biz fark ettik ki artık oğlumuz mamaya güvendiği için yemek yemiyor. Sürekli farklı tarifler deniyorum yok. Yemek koyuyorum önüne ya çok az yiyor bazen tadına bile bakmıyor ve sonra mama diye ağlıyor. Bugün evdeki mama bitti ve evde mama oldukça biz bunu bırakmayız diyerek almadım. Özellikle gece yatmadan içebileceği alternatif lezzetler var mı. Yardımcı olursanız çok sevinirim🙏🏻