handeaa Kızlar emziriyorum ama çok az böyle regl kanaması gibi oldum sezeryan olalı yaklaşık 2 ay oldu. Emzirmeyi arttırsam regl kesilir mi sizde durum nasıl oldu ?
amansallagitsin handeaa emzirme ile regl alakasi yok ki regl neden kesilsin emzirirken. Istedgnz kadr emzirin sadece kasiklarinzda bi agri olur onun disinda nrml onceki gbi devam eder yani bende ole oluyor. Hata reglken ckk fazla emziryrm yani herhangi bi durumla karsilasmadim.
adanil handeaa normal doğum yaptım kanamam da çok uzun sürdü. 85gün falan. Kanamam bittikten 2 hafta sonra regl oldum. Regl olanların sütü bir miktar azalır derler ama öyle bişeyle karşılaşmadım. Önce nasılsa öyle oldu
MadamMommy handeaa yok canım öyle bir şey 5 aya girdi kızım 40 im çıkmadan regl oldum sezaryen doğum.Emzirme gebe kalma ihtimalini düşürür regl ile alakası yok
amansallagitsin handeaa hic alakasi yok 🤭🤭 ben nrmal dogum yaptim 5 ay sonra ilk adetim oldum ondn snra nrml gitti suan 2 yasinda. Yanj bu zamana kdr hc bir sknti yasamadm halada emziryrm
handeaa amansallagitsin anladım normal o zaman bende emzirmediğim için oldum sandım genelde herkes 1 sene 5-6 ay sonra olunur derler ya 😂
amansallagitsin handeaa ilkez sizden duydum emzirmekle regl iliskisini 🤭 doktorlr soyle der 1 sene duzensizlk yasarsn 1 sene olmayan nadir kisiler vardir ama 1 sene icersinde mutlaka regl olurlr yani ister emzir istwr emzirme regl olunur.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Bebeğiniz daha küçük Siz zaten fazla fazla emzirmeniz gerekmiyor mu şu ayda Şimdi siz o zaman bebeğinizi az mı emziriyorsunuz? Ya da biz desek ki 24 saatin 20 saatini emzirirsen regl oomıcksn desek 20saat bebeğinizi emzirecek misiniz
handeaa NeclaLeylaCeydaOhnealaneala belli sebeplerden dolayı sütüm bitti kızım ağlama krizine girip ovunuyor o yüzden mama veriyorum . Regl olmamak için emzireyim demiyorum ..