keremaliii metabolizma hızınız, yaşınız vs kaç bilmiyorum ama bence gereksiz stres yapmayın ;) zaten daha kaç hafta olmuş ki ;) ben emzirirken 4. Ayda 47 kiloya düşmüştüm 😂😂 sonrası da emekleme ve yürüme süreci derken bir daha kilo almadım, hiç totomun üstüne oturamadığım için 😂🤦♀️ O yüzden güzel canınızı hiç sıkmayın derim 🥰🌸 boşverin bir kaç ayda kilolar size eşlik etsin 🌼