Curlymom22 ben uykusunu emmesine göre düzenledim uyutuyorum uyanır uyanmaz ayakta pış pış yaparak emziriyorum o zaman alıyor sol göğsümü hiç almıyor onu da sagiyorum ama ondan çok süt cikmiyor çıktığı kadar veriyorum bazen çok yorgun olursam yada inat edip almazsa sakinlesin diye 60 CC veriyorum sonra uyuyor zaten bir saat sonra kalkıyor emziriyorum yani mamayi çok nadir haftada iki felan oluyor