Annekizz
İnternete bakacak olursak oho her sorunun nedeni bir hastalığa bağlı oluyor. Benim bebeğim de koyu haki ve koyu yeşil kaka yapıyor . Sadece anne sütüyle besliyorum. Daha yeni ek gıda tadımlarına ve akşamları kaşık mamaya başladık. 5,5 aylık bu arada oğlum . Doktora sorduğumda normal olduğunu söyledi hatta sümüksü olduğunu ve bir tık katılaştığını da söyledim artık normal dedi. Endişe etmeyin bence. Ha çok kafanıza takarsanız doktora sorun tabiki ama internet çok evham yaptırıyor insana 😂