Bebeğim 15 gündür ishal. yeşil ve sarı mukuslu kaka yapıyordu. başında Konak var. Yüzünde ezsve boynunun altında kırmızı noktalar vardı. Pişiği artıp süt alerjisi diyeti verdi. Süt ürünlerini tamamen kestim. Perşembe günü fertamir isimli Demir ilacımı içtim(15 20 gündür içmiyordum)ertesi gün bebeğim ilk defa kanlı kaka yaptı. Kılcal damar şeklinde. 2 3 defa yaptı bugüne kadar. Bugün de boynunun altındaki kızarıklıklar arttı büyüdü. Diyette olduğum halde bunların olması normal mı? Demir ilacı yapmış olabilir mi sizce ? ( bu Arada bebeğim daha 2 aylık BİLe değil 2 ayına bir hafta var)