BozMoms Zeynepee benimde bebeğimde oldu halada devam ediyor uyuz şuanda gece saat 2.30 onun kaşıntısı yüzünden uyuyamıyor ilk elinde çıktı ardından heryerine yayıldı
BozMoms Zeynepee böylemiydi değil böyleydi malesef kuzum ama yinede doktora gitmende fayda var gerçi çocuğuma yararı olmadı doktorun ilaçlara 2 bin tl verdik geçmiyor ağllamak üzereyim sinirden
Bibebek_ Zeynepee el ayak hastalığı tekrarlayan bişey biz de geçirdik buna benziyordu. Alerji olsa böyle su toplar gibi olmaz, su çiçeği mi ki acaba yada tek elindeyse sinek vs ısırmıştır belki
Ecrin4161 Canım aynısı benim kızımda da çıktı el ayak ağız hastalığı önceden atlattı yine mi kaptı acaba aynı bunun gibi ve sonra diğer bacağında çıktı