beyzacmvrc Beren2323 henüz denemedim ama bebe bisküvisini.ya normal su ile ya formül mama, anne sütü veya peynir altı suyu ile ıslatıyorlar. İçine haşlanmış yumurta sarısı avokado ekliyorlar Kimisi irmik pişiriyor suda onu da.ekliuor
berikomoms Beren2323 2 yaşında hiç vermedim gerekte duymadım meyvelerden muhallebi yapardım irmikli veya haşlanmış yumurta pekmez peynir verirdim avokado yerdi. Birsürü Sağlıklı besin varken bebe bisküvisi hiç düşünmedim
livanurvealpinannesi61 Beren2323 karışım kahvaltı yerine ayrı verin daha iyi olur ben hiç muhallebi lapa karışım VS vermedim ayrı verdim hep