defnekusunannesi11 Doktor bebeğim hergün kakasını yapmasına rağmen ıkınıyor zorlanıyor diye bu fitili verdi ve 5 gün düzenli kullan dedi çok fazla değil mi?
Umutunannesi_ defnekusunannesi11 ben kullanıyorum oğluma beş gun her gün dediyse fazla bence bize 3 4 günde bir yada haftada bı kez dedi
sirinpatates defnekusunannesi11 kakasını yapıyorsa problem ne ki ıkinarak yapması normal değil mi büyükler de ikinarak yapıyor kaç günlük bebek tabiki ikinarak yapcak. Kaka çok katı değilse kabız değilse zorlanması çok normal sonuçta her gün yapıyormuş 10 gün kaka yapmaması bile çok normal
ayseciiik defnekusunannesi11 benim bebek 4 aylık kakasını yapamıyordu doktor verdi kabızlık içinmiş bu ilaç 1 kere kullandım düzeldi eğer kaka yapıyorsa neden kullan dedi anlamadım
gzl_2320 defnekusunannesi11 bebeğim de kullandı ama kakasını yapmayalı 9 gün olmuştu öylelik gitmiştim doktora. 2 kez kullandım ilkinde 9 ikincide 10 gün yapmamıştı. Ikınması normal yani bizim doktorumuz normal demişti
sirinpatates sirinpatates bizde kullandık iki defa falan birinde 7 gün birinde 10 gün kaka yapmamıştı şuan 15 aylik
defnekusunannesi11 sirinpatates hergün kakasını yapıyor kabız da değil sadece ıkınıyor zorluyor bazen ağlıyor
defnekusunannesi11 gzl_2320 benim bebeğim hergün yapıyordu zaten kakasını ama gün içinde çok ağlıyordu kriz geçirir gibi. Ben kolik olduğunu düşünüyorum ama tahlil sonuçları ne çıkar bilmiyorum
Umay-gmz defnekusunannesi11 ahhhhh bana da verdi 7 hçgün kullandık bizde fitili ikiye bölüp bepantene ve ağrı kesici bir merhemle işl başda atamadık fitili sonra kullandık bitti ama ıkınmsı devam ediyor çok az hafifledi ama bitirmedi kakasını zaten yapıyordu şuanda yapıyor ama gece ııkınmalar var ve kaka yaparken aplaması devam ediyor
Binnur_cam defnekusunannesi11 kaka yapıyor ama ıkınıyor diye fitil ne alaka ya kabızmı bebek azmı yapıyor kakayı ? Gaz damlası kullanabilirsin probiyotikle birlikte gazını cıkarmaya yardım eder.
defnekusunannesi11 Binnur_cam gaz damlası da yazdı ayrıca ağrı kesici fitil de yazdı niye bu kadar çok yazdı anlamadım kan tahlili idrar tahlili de yaptırdı