babymomyyy Kızlar bebeğimin 2. Ay kontrolü vardı. Doktorumuz özel aşılar hakkında bilgi verdi yaptırmanızı öneririm dedi ama benım kafam karışık çok fazla bilgi var siz yaptırdınız mı bu aşıları bebeğinize
amansallagitsin babymomyyy rota oldu menejit ise her yas araliginda oldugundan onu yaptrmadm 2 yasinda suan ilerleyen zamnda bakalim
hunilimomy babymomyyy hem rota hem menenjit yaptırdık imkanınız varsa yaptirmalisiniz rotanin belirli aylari var menenjiti istediğiniz zaman yaptırabilirsiniz doktorunuz planıyor yaşına göre kac doz olmasi gerektiğini. 2 doz rota olduk. 3 doz menenjitin bi aşisindan 1 doz diger asisindan olduk
aysenura babymomyyy kızımda oğlumda rota yi aldık yaptirdik. Kızım diğer menenjit i de oldu .oğlum henüz küçük ama ona da yaptiracagim ülkemiz yol geçen hani maalesef ne zaman nerden ne geleceği belirsiz .
Abaegrk babymomyyy 3 aylık olduk dün rota yaptırdık doktor bir takvim oluşturdu ve menejitte yaptıracağız. Ben kulağımı tikadim aşı karşıtlarına kafama ne takılırsa doktoruma soruyorum.
ozlemzmr_ Rota aşısını yaptırmadım ama menenjit aşısını kesim yaptırmayı düşünüyorum normal aşıları bitsin ardından menenjit aşısı yaptıracağım
Ela3424 babymomyyy yaptırın kesinlikle ben rotanın ilk dozunu 3 aylıkken yaptırdım ocakta 2.dozunu yaptıracağım sonra menenjit aşısına başlayacağım ortalık zaten mikrop kaynıyor yaptırıp yaptırmamak size kalmış