Eşim benim üstüme dükkan açtı vergisini veriyoruz esnaf ve sanatkarlar odasına kayıtlıyiz heralde bu yüzden bir yıl boyunca bagkurum ödenecek sonra ben ödemeye devam edecem ama anlamadığım ben gebelik sonrası doğum parası alabilir miyim bu konuda bilgisi olan yazabilir mi lütfen nereye sormam gerekiyor bunu da bilmiyorum