aren3009
Gaz damlası ve biogaia (probiyotik damla) kullanıyordum bebeğinizi rahatlatabilir doktorunuza bir danışın. Genelde anne sütü alan bebeklerde 4 gün normal ama huzursuzsa damla kullanmakta fayda var. Anne sütü alan bebeklerde kaka daha sıvı oluyormuş ve onu da kasları daha gelişmediği için çıkartamıyorlarmış. Bebeğiniz kolik ise diğer tavsiyem de kaslarının gelişmesi için baby spa merkezleriyle görüşmeniz.