Azra34 Selam anneler büyük azı dislerimden biri kanallıydı tekrarlandı kanal fakat agrım cok cektirmek istiyorum cok agrı yapıyor mu cektiren var mı aramızda korkuyorum 🙁
SevimliHayaletCasper Azra34 3 tane 20 lik çektirdim bir tane bile ağrı kesici içmeden geçti. Çekerken zaten uyuşuk olduğu için acımıyor hissetmiyorsun. Acı eşiğin düşükse uyuşukluk geçmesine yakın bi ağrı kesici iç bitti gitti 😊
Azra34 SevimliHayaletCasper 20lik diş cekimi daha mı zor oluyor benimki 20lik degil onun hemen önündeki 🙁cokta üzülüyorum dis kaybetmekten