7 aylık ikizlerim var tek başıma bakıyorum birinin altını alırken diğeri koltuğun altındaki kabloyu çekmiş bantlı olan yeri ısırmış galiba tam bilmiyorum elim titreyerek yazıyorum orda biranda elektrikler gitti yanık kokusu geldi hemen kucağıma aldım ama çok korktum ağladım birşey yok gibi ama bilmiyorum birşey olur mu ? Aslında çok dikkat ederim onunda altını almak için yanıma koymuştum artık dönüyor ve ilerledikleri için offf çok suçlu hissediyorum..