Zeyhan tekrar tekrar verdim, özel bir şey yaptım sayılmaz. Emzirdikten hemen sonra emziği verdim. Dediğiniz gibi diliyle itti, ağladı, istemedi 🤷🏼♀️ Yılmadan denedim. En sonunda az da olsa rahatlamamı sağladı. Öyle öyle de alıştı. Alıştırmaktan başka şansım da yoktu zaten. Her emme sonrası muhakkak 1-2 defa kusuyordu. Emme isteği de olunca çözümü böyle buldum 🌸 Avent 0-2 aylık kullandım hep. İnşallah sizinki de hemen alışır.