stern benim kızım da çok kusuyor ve bana da aynı şekilde emziğe alıştırmamı 2 saatten önce emmemesini söyledi dr. uyanık kaldıkça memede durmak istiyor.nuk ve avent marka aldım fakat ikisini de almıyor,ya tükürüyor emziği yada ağzında bekletip emmiyor.alıştırmak için ekstra birşey yaptınız mı acaba,var mı bir yolu?