Merhaba 9 ay 9 günlük bebeğim 1 haftadır biberon istemiyor doktorumuz 3 ana 1 ara öğün şeklinde beslemeye başlayın mamanın tadından bıkmış olabilir dedi başladık, sadece uykudayken gece biberon maması içirebiliyorum uyanıkken asla istemiyor. Son 2 gündür gece de zor bela içiriyorum hiç istemiyor uyanıyor kızıyor mama verdiğim için biberonu iktiriyor bunu yaşayan var mı mamayı kesmek içinde erken 1 yaşa kadar bekleseydi en azından