Vurdurmadim ben gerek gormedim ayrıca illa vurulmasi gereken bir aşi da değil istege bağlı tamamen. Eskilerden yapilirdi ama suan eski zaman gibi degil merdiven alti ortamlarda dogum yapmıyoruz yine Allah esirgesin ama hiçte duymadim tetanoz olan birisini. Illaki sart bir durumsa planli ameliyata alinacaklara neden bu asi sart koyulmuyor mantigima ters yaptırmadım pismanda degilim