Evet kocaeli ismini gorunce bende hemen Ozan beyi soyleyecektim:) oglum 1aylikti izmitte halam oturuyor onun yanina geldik kalmaya sanirim hava degisiminden öksürüğe yakalandı. Tavsiye üzerine Ozan beye gittik çok ilgili bir beyfendi muayeneside o sekilde bebegi kendisi soyuyor mesela bu benim cok hosuma gitmisti :) kendi numarasini veriyor gerekli takip icin. Keske yakin olsaydim surekli ona giderdim ama sagolsun istanbulda da kendisinin hocasını önerdi aylik kontroller icin Ozan beyin hocasina gidiyoruz:)