Ecenur0 İştahsızlıkla nasıl başa cıkıyorsunuz 1 yaş oğlum ne güzel yemek yerdi mamayı gece içerdi sadece şimdi diş yüzünden tekrarladık gene
busudiyin96 Ecenur0 aynı durumdayız 1 yaşına girecek 10 gün sonra aşırı iştahsız ne yapmak gerekiyor acaba böyle durumlarda ve işe başlayacağım gündüz emme şansı da yok