Zumra_Fatma Kizlar yarin esim izinli evde kahvaltida pisi yapmayi dusunuyorum sizce geceden saat 11 12 gibi hamuru yogurmaya baslasam mayalansa sabaha kadar acaba bisi olur mu eksir mi yani bide salonu yakmiypruz orasi soguk oraya koysam bisi olur mu?
Mlk026 Zumra_Fatma mayalı yapıcaksan olabilr ekşimez annem mayalayıp bekletir sabah çoğaltırdı hamuru daha iyi mayalanır kabarır beklersen
selimhankerem Zumra_Fatma buzdolabına koy bişey olmaz geçen bende börek yaptım akşam için mayalı hamurum kaldı sabah kahvaltısı için buzdolabına koydum sabah pişilerimi yaptım daha da güzel oldu
Gmzcbt21 Zumra_Fatma ben hep yapıyorum hiç bişey olmuyor mayalı hamura. Ama ben duzdolabina koyuyorum hep. Siz de öyle yapın isterseniz. Afiyet olsun 🥰
Gmzcbt21 Zumra_Fatma tabi ki ben normal mayalı yoguruyorum. Üstüne buz dolabı poşeti kapatıyorum sadece koyuyorum dolaba geceden sabah kocaman oluyor. Çıkarınca maya kokusu gitsin diye çok az yoguruyorum o kadar. Pişilerim de pofuduk oluyor. Her pazar yaparım eşim çok seviyor geceden hep böyle yapıyorum