Senaoz21 Kızlar ben emzirmeyi kestim bı kaç gündür. Hazır süt ise de yeni yeni içmeye başladı günde 1 bardak mı süt veriyorsunuz, gece yatmadan veriyor musunuz. Yeni kesiyorum ya emzirmeyi gece normal süt vermelimiyim. Gece normal süt içmesi doğru mudur
civcivoz Senaoz21 2yasinda artık gece hiç bir şey içmesine gerek yok. 6aydan itibaren gerek yok hatta. Gece verirseniz bu sefer aliskanlik edinir sürekli onun için uyanır bırakın uyusun
Uyutanne Hazır süt önerilmiyor 2 yaşına kadar formül süt öneriyor doktorlar formül süt verebilirsiniz uyumadan önce
Senaoz21 Uyutanne hiç formül süt vermedim şimdiye kadar emdi artık yemek verirken meme istiyordu yemek yemiyordu bende kestim sütü 4 . Gundeyiz
bbren Senaoz21 Senaoz21 gece uyutmadan bend süt veriyorum yemekle yatma arası uzadığnda acıkmasn sabaha kadr die.. Gece de (maşallah hiç uyanmıyor) uyanrsada su verip konuşup öyle tekrr dalmasni sağlıyorum (emzik kurtarıcım)
Uyutanne Senaoz21 benimki de 2 yaşında hiç formül süt icmedi emdi aynı sizin gibi suan artık 6 buçuk gibi bizimle yemek yer akşam 9 da 1 kase muzlu yogurt yedirip öyle uyutuyorum yogurt mayalayip muzlu yapıyorum yedirip uyutuyorum bazen yogurt istemezse günlük 2 çeşit çorbam oluyor evde birinden birini 1 kase iciriyorum az ekmek doğrayıp sonra uyur
Senaoz21 civcivoz teşekkür ederim düşünceniz icin bende memeyi unutana kadar verirdim gece normal süt diye düşünüyordum ama alisabilirde