Canım oğlum şuanda 7 aylık ağır bi grip atlatıyoruz balgami öksürüğü tıkanıklığı herşeyi var bi iki gün kendi yaptığım şeylerle geçirmeye çalıştım ama sonra doktorumuzda randevumuz vardı gittik ikaçlarını yazdı buhar aldık sürwkli kusuyodu ztn şimdide balgamı muhtemelen kusarak atıyo çok çok zordu iyileşmeye çalışıyoruz bende götürün doktora atlatamıyolar basit bi mikrop değil etrafta 🤷♀️