Arkadaşlar merhaba. Kızım 22 günlük oldu normalde anne sütü çok güzel yetiyordu sarılığımız var hala geçmedi saat başı emziriyordum. Geçen gün üzücü birşey yaşadım ve sütüm azaldı 2.5 saatte 20cc anca doluyor saat başı emen bir bebek içinde tabikide yetersiz hele ki sarılık varsa. Pazar günü artık kızım çok ağlayınca mecburen mama alıp verdik hemen sustu. Kontrolümüzde cuma günü o güne kadar günde ne kadar mama vermeliyim bilmiyorum. Sütümün biraz dolduğunu anlayınca hemen anne sütüde veriyorum ama yetmiyor hemen arkasından mı mama vermeliyim 3 saatte 1 mi napmam lazım bilgilendirirseniz beni sevinirim.