Benbiranaolmak Benim lohusaligimin bugun 37. Gunu faat benim kanamam 33. Gunde bitmisti. Bugun tekrar kirmizi renkli kan geldi normalmi endise mi etmeliyim?
bernnaa Benbiranaolmak adet olmuşsun benimde daha erken geldi doktor adet dedi. Düzensizde olabiliyor adet bitiyor 10 gün sonra tekrar adet olabiliyorsun. Halk arasında olan saçma şeylerden bende paniklemiştim
gozde41 Benbiranaolmak endişe etme benimde öyle olmuştu zaman zaman durup sonra tekrar başlamıştı 55 gün falan sürdü yani benim korkmana gerek yok ama çok şiddetli kanama olursa doktora gitmende fayda var