Hanımlar doğum yapalı 2 ay oldu hamileyken aşırı kilo aldım toplam 24 kilo aldım hamilelikte doğuma girerken 88 kiloydum doğumdan sonra 70e düştüm ama bu kilo 2 aydır sabit hiç gitmiyor sürekli böyle mi kalıcam kalan fazlalıklar gider mi 60a düşmek istiyorum diyet yapmıyorum emzirdiğim için siz neler yaptınız nasıl gidecek bu göbek hala hamile göbeği gibi göbeğim kaldı 3-4 aylık hamile gibiyim :/ göbeğim gitmez kalır diye çok korkuyorum 😨