HuysuzKelebek 53Sareninannesi benim bebişte o dönem öyleydi çok korkuyordum birşeymi oluyor diye ama dr sorduğumda sorun yok dedi refleks çocukların hepsinde oluyormuş o dönemde burdada bi çok kişide okudum içim rahatladı geçiyor bir süre sonra
bayram08 53Sareninannesi Benim bebeğimde 5 aylık geceleri sıçrayarak uyanıyor sizin nasıl oldu geçti mi acaba korkuyorum bende her sıçradığında
Prensim_06 53Sareninannesi kundakla mı yatırıyordunuz eğer yeni bıraktıysanız zamanla alışır öyle yatmaya
53Sareninannesi HuysuzKelebek uykusu bölünüyor uyumuyor daha gecede öyle bende panik ettim neden diye