Kbrliiii benim de bebeğim 4,5 aylık kız bebek kilosu 5.900 çıktı çok zayıf dedi ebe moralimi aşırı bozdu emmiyor meme reddi yaşıyoruz sanki benim suçummuş gibi bi ton laf etti her saat başı emzireceksin diyor sanki emiyor da ben ağzından çekiyorum memeyi 😒 gerçekten çok yoruldum öbür ay mamaya ya da ek gıdaya başlasam mı bilmiyorum 🤷🏻♀️