mrhka benim oğlum şuan 5ay 28günlük doğduğundan beri yan yatırırım reflü yatağında yatıyordu çünkü çok kusan bir bebekti , sırt üstü yatırsam belkide kusmuğu yüzünden çok boğulabilirdi hep yan yatırdım bazen yüz üstü yatırdım yanındayken , şuan yavaş yavaş sırt üstü yatırıyorum ama yinede kameradan izliyorum herhangi bi kusma halinde gidiyim diye