kubraece0 2yas der susarim 19 20 aylikken basliyor suan 26aylik ve insani canindan bezdiriyor desem yeridir o ataklar dis donemleri falan hicbiseymis valla. Simdi 2aylik kizim var kiz oglan kadar zorlamiyor oyle soyleyim aglamalari ofkeleri inadi bagirmasi istekleri hic bitmiyor bide yeni huy edindi yenidogmus bebek gibi 2saate bir kalkıyor buyudukce daha zorlaşıyor dedikleri bu olsa gerek