kirikkalp redmi 12c kullanıyorum kamerası yeterli ama hızlı şarj yok. Şarjı da uzun gidiyor. Benim eski telefon note 8 proydu hakkını vere vere kullandım. Eşimin redmi 9cydi açma kapama çalışmıyor, Anakart su almış (2 kere kovanın içine düştü çalıştı) ekran kirik dokunmatik her an basmıyor ama hala sağlam 😂😂😂 xiaomi ciddi anlamda nokia ile yarışır ben seviyorum.