gesibaglarizeze Merhaba kullanan anneler, bebekte uyku yaptı mı sizin? Yoksa rahatladı diye mi uyuyor
nazs61 gesibaglarizeze ben yaklaşık 3 ay kullandım. Uyku yaptığını düşünmüyorum ama rahatlattigina eminim. Uyku saatinde vermeyin denemiş olursunuz. Mesela ben sabah uyaninca doyurup veriyordum
keremaliii nazs61 sadece gaz için mi kullanılıyor o acaba yoksa sindirimi düzene sokup düzenli kaka yapmasını da sağlar mı?
nazs61 gesibaglarizeze ben her sabah 10 kullanmaya özen gösterdim. Bebeğimin durumuna göre akşam 10 daha veriyordum.
nazs61 nazlimom_ damlanın kendi kullanım talimatı 10 ar damlayı öneriyor. Neden hayır diyerek yaniltiyrosunuz. 10 sabah 10 akşam çocuğun durumuna göre gayet uygun
nazlimom_ nazs61 ben şurubunu kullanıuorım sorunca da söyledim zaten şurubu diye aşağı inip okusaydınız görürdünüz
nazlimom_ keremaliii bağırsak düzenleyici de kullandık biz adı probiyotik diye geçiyor doktorumuz nbl probiyotik önermişti gaz ilacıyla beraber kullandık
nazs61 nazlimom_ o zaman siz doğru okusaydiniz. Soruda damla diyor. Hanım efendi 10 diyince de hayır fazla diyorsunuz. En son şurup diosunuz. Bence uzatmaya değer bir konu değil. Aşağı kadar inip okuyup tekrar çıkıp cevap yazmıyorum.