Aynı sıkıntıyı bende yaşadım. Bebeğim düzenli olarak emiyordu ama tam boşalmıyordu göğsüm. Çocuk doktoruna sordum bebeğim emdikten sonra muhakkak iki göğsümüde sağdım.ilk başlarda çok süt gelmiyordu.yaklaşık 1 aydır sağıyorum hem sütüm çoğaldı hem sancı ve şişlikten eser kalmadı çok rahatladım muhakkak göğüslerindeki sütü boşaltmak gerekiyormuş.pompa ile sağmak sütü çok arttırıyor.