4 buçuk aylık bir oğlum var bu ay kilo alımında sıkıntımız olduğu için doktorumuz ek gıdaya erken başlattı ek gıdada dediğim tabiki sadece yoğurt ve tadımlarla başladık. Kızlar su konusunda bin bir farklı görüş var ama ben doğduğundan beri ara ara su veriyorum çünkü temmuz doğumlu ve Adana’da yaşıyorum malum çok sıcak memleket. Şimdi ek gıdadan sonra ister istemez su vermem gerekiyor ama oğlum asla kaşıkla su içmiyor biberonla su içirsem meme reddi yaşarmıyım acaba yada suyu başka neyle nasıl içirebilirim? Bardakla biraz içirmeye çalıştım bardak dediğim fincan ama onunlada oyun yapıyor içmeyi bilmediği için 😂