atsmms valla bende şaşırdım. Saçı da dökülmeye başladı baya baya da ön üst kısmı döküldü
O küçük dökpntğker gitsin belli Bi aydan sonra sıfıra vurcam napayım yw. Bende bugün artık pişik kremi sürdüm oda nemlendirici sonuçta. Bazen bebek yağı sürüyorum kafasına hani yumuşasın en azından kaşıyınca kanamaz diye ama ne fayda. Napacaz bilmiyorum 🥺