Kızlar merhaba kızım şuan 6,5 aylık tekrar gebe kaldığım ve emmek istemediği için mecburen mamaya geçtik doktorumuzla beraber SMA kullanıyorduk 3 aydır kullanıyoruz ama bebeğim ne kilo alıyor nede iştahı açık bu ay ek gıdaya geçtik yavaş yavaş yiyordu ama şu 2 gündür kesinlikle mama yemiyor reddediyor mamayı değiştirmek istiyorum sizce tercihim hangisinden yana olmalı lütfen yardım edin kızım aç kalsın istemiyorum 🤦♀️😢