sil ay yok ben doğduğundan beridir hiç uyandırıp da emzirmedim
Sarılık vardı 11 di
Ona rağmen asla uyandırıp emzirmedim
Hep kendi uyanır emerdi
Ne zaman istese emerdi
Zaten şu an da her istediğinde ve hatta bazen ben kendim alıyorum kucağıma tok olmasına rağmen tekrar emziriyorum
Şükür sarılık da geçti
Kilomuz da gayeeet iyi bin maşallah 🧿