areina
Doğum yaptıktan sonra iştahım o kadar açıktı ki acıkıyorum diye ağlamaklı oluyordum sürekli bişeyler yemem gerekiyordu yoksa bayılacak gibi oluyordum
Doğumdan önce bi diyetisyenle anlaşmıştım, doğum sonrası başlarım diye
Onlar doğumdan 1 hafta sonra bize haber ver başlayalım demişlerdi ama kendime güvenemedim
Doğuma kadar 18 kg almıştım (68-86)
Doğumdan hemen sonra 80 kiloydum
40.gün dolduktan sonra da 80 kiloydum artık diyetisyene başlama vakti geldi dedim, başladım
Bebeğim 2.5 aylık sütüm etkilenmedi ben de 73 kilo oldum, 1 ay daha devam edip eski listelerime devam etmeyi planlıyorum
Bence daha fazla kiloların yerleşmeden kendine güveniyorsan diyet programına başlayabilirsin 💕😊