Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık 1buçuk aya kadar anca emdi beni. İki kere emzirme danışmanına gittim ilkin de başarılı olduk ikincisinde de sütüm çok azaldığı için asla tutmadı ve emzirme danışmanı sütümün hiç olmadığını bebeğimin doymadığını söyledi o yüzden mama ccsi fazlalaştırdık doktorumuzla birlikte. Sorun şu ki beni asla emmiyor sütüm de gelmiyor artık beni sever mi bana düşkün olur mu çok üzülüyorum bu duruma ağladıkça az da olsa gelen sütüm de kesildi napabilirim bilmiyorum. Şimdi emmiyor ama ilerleyen zamanlarda emer mi tekrar sütüm gelir mi beni sever mi