Merhaba kızlar oğlum dün 1 yaşına grdı.persembe günü aile arasında partı yapmıştık. Gelenler hep zayıf yemıyormu üstüne düş biraz biraz zorla falan diyip durdular.En güzel günüm mahvoldu anlıcagınız .oglum ek gıdaya geçmek istemiyor.tarhnayla yoğurt dısnda malesef hıcbısey yemiyor.bunlarıda zoraki yiyor .paıkolojım iyice bozuldu .cocuguma bakamadıgımı düşünüyorum .bu sabah yumurta sarısı werdım ağzına 10dakika aralıksız ögürdü.Bunun çözüm yolunu bilen biri warsa nlur bana yardımcı olsun 🥹🥹🥹