Hesap kitapla olmuyor demenizi çok mantıklı bulmadım sonuçta korunma yöntemini etkili kullanırsanız bişey olmaz.
Bence ikizler kendi işini kendi halledebilecek yaşa gelince 3. Düşünülmeli
Uzamnlar iki kardeş arasında ki ideal yaş farkinin en az 4 olması gerekir diyor
Bence bu kadar yorucu bı tempodan çıkıp 3. Düşünmeyin ya gerçekten biz Türk kadınları kendimizi ihmal ediyoruz gibi 2 çocuğunuzun ile en güzel anıları yaşamaya bakın şimdiden yeni çocuk düşünmeyin derim 🙈