Mmmirraaa kızımın 5 aylıkken 2 dişi vardı bi arkadaşımın oğluda 3 aylıkken dişi çıkmiştı bu görseli dişe benzetemedim ama belki de dişi geliyordur 5 aylık muayenesinde doktora ağzının diş etlerini göstermiştim her yeri kemiriyor diye biraz ateşi ve kusması vardı ben dişe bağlıyordum doktor diş değil demişti üç gün sonra 2 dişi de patlamıştı bu arada götürdüğüm doktor kaldığım ilçenin en iyi doktoru ve başhekimlikte yapmıştı daha önce ben naçizane fikrimi söyleyeyim doktorlar pek dişten falan anlamıyo bence