Kızlar selam kızımı bir hafta önce burun akıntısı ve hafif öksürük sebebiyle doktora götürmüştük bir şey yok bol bol serum fizyolojikle burnunu temizleyin dedi bende öyle yapıyorum fakat hala burnu akıyor öksürmekte hafif var 3 kere götürdüm ciğerleri temiz dedi evham yapmak istemiyorum ama ne yapacağımı şaşırdım nebülizatör sipariş ettim dün bir de onunla serum fizyolojiği deneyim diyorum termometre nem oranı %50 lerde gösteriyor düşse nem makinasını da çalıştırırım fakat anlayamadım yine de çalıştırmam mı lazım ayy delircem 😂 kızım 2 buçuk aylık