nvysl ben genelde sağıp öyle süt veriyordum kaç ml içtiğini görmem gerekliydi bazen sağdığım sütün içerisine mama karıştırıyordum bazen de emdikten sonra az miktarda su ile reflü mamasından yapıp veriyordum mesela sütümü sağdım 90 ml çıktı 3 kaşık reflü maması koyup veriyordum 30 ml e 1 kaşık mama konulur zaten kutunun üstünde de yazar bu reflüsü çok arttığı gün ise çoğunlukla mama verirdim sütümü sağıp dolaba koyardım gün içinde ısıtıp verirdim gece reflü maması vermeniz daha iyi olur en azından uykusunda kusma sorunu olmaz kusup allah korusun boğazına kaçabilirde