kızım 15 aylık
sabah ben işe giderken kalkar akşama kadar annemle ev toparla, oyun oyna, kitap oku yaparlar. öğleden önce mahalle turlanır öğleden sonra parka gidilir tabi artık havalar soğudu hava güzelse parka giderler hava bozuksa sadece mahallede turlarlar. bizde eşimle işten gelince hep oyun oynarız , dışarı çıkarırız. öğlenleri ben evdeyim zaten uyutup işe gidiyorum.
sıkılmaya vakti kalmıyor kızımın ama artık çocuk görsün hemen bir şekilde iletişim kurmak istiyor. 13 aylıkken uyku aralığına göre bir oyun grubu bulduk götürdük çok eğlendi ama sonra uyku saati değişince gidemedik. şimdi yeni bir yer bulduk bir aksilik çıkmazsa ctesi pazar sabahtan oraya götüreceğiz.