Yaklaşık birkaç haftadır iştahsızlık en üst seviyede yediği şeyleri de yemez oldu ağzına alsa da geri çıkarıyor gün icijde hicbisey yemiyo haliyle de sürekli emiyor. Son Köpek dişi patlamak üzere beyazladi bunun etkisi olabilir mi yoksa dönemsel mi bu kadar yememesi normal midir canımı sıkıyor artık delirmek üzereyim