Kızlar bişey olur mu tam ne kadar yedi bilmiyorum lavaboya girdim iki dk dolabın üzerinde ki krem kutusunu almış ağzıda tam kapalı değilmiş demek ki açmış. Geldi kapımda ağladı çık diye ağladı sandım çıktım hemen sarıldım bı baktım krem kokuyo. O krem de baya kokulu bı krem hemen ağzını yıkadım iyice, büyük bı ihtimal ağzına biraz aldı tadını sevmediği için ağladı diye düşünüyorum ama yine de çok tedirginim bişey olursa diye